Brukerstøtte

Etter installasjon av Brevfabrikken på brukerens pc vil en skriver med navnet «Brevfabrikken» være tilgjengelig på pc'en. Ved utskrift til denne skriveren vil brukeren få opp en forhåndsvisning, som viser hvordan dette vil se ut som et fysisk brev i en vinduskonvolutt. Brukeren har mulighet til å legge til eller fjerne sider i hvert enkelt brev, velge forsendelsesmåte m.m. Når et eller flere brev er klare må brukeren bekrefte dette ved å velge «Godkjenn og Send». Ved større utsendelser godkjenner man hele utsendelsen i et valg hvis man ønsker det. Brevet/brevene sendes da til produksjon og vil innleveres til Posten samme dag.

Fjernstyring via Teamviewer

Dersom dere ønsker bistand med installasjon eller tilpassninger, hjelper vi gjerne til med dette. Det beste er om dere da kan installere TeamViewer slik at vi har mulighet å fjernstyre den maskinen dere bruker. Dersom dere ikke har TeamViewer fra før kan denne lastes ned (gratis) her:

Fjerntilgang og support via Internett med TeamViewer Last ned TeamViewer QuickSupport

FAQ

Q: Jeg har glemt å lade kontoen, så saldoen er nagativ, jeg får ikke sendt inn brev, hva gjør jeg?
A: Sørg for at innbetaling blir gjort til riktig konto og med riktig KID så snart som mulig.
Når vi får melding fra BBS/Nets om at beløpet er overført, vil saldoen justeres tilsvarende og brevene vil bli sendt inn.
Sørg for at Brevfabrikken programmene er startet frem til brevene er sendt inn.

Q: Jeg har glemt passordet, hva gjør jeg?
A: Gå til "Glemt passord" på Min Side, skriv inn brukernavnet (e-post-adressen du ønsker å logge inn som) og trykk på "Send meg link for passordbytte". Du får tilsendt en e-post med en link du kan klikke på, når denne linken er åpnet kan du velge et nytt passord.

Q: Jeg har laget et brev som kommer opp i Brevfabrikken forhåndsvisning med konvolutt med ett vindu, hvordan får jeg endret slik at brevet blir produsert med konvolutt med to vinduer?
A: Marker brevet, og velg deretter "To vinduer" og trykk på "lagre".
Dersom du ønsker at alle brev skal sendes i konvolutt med to vinduer, kan dette endres i Printerinnstillinger.

Q: I Brevfabrikken forhåndsvisning er adressen markert med rødt, hva gjør jeg?
A: Brevfabrikken har da ikke klart å lese teksten i adressefeltet, eller tolker innholder i adressefeltet som en ugyldig adresse.
Dersom du benyttet Chrome nettleser for å skrive ut, forsøk med en annen nettleser i stedet.
(Chrome formaterer utskrifter på en måte som kan gjøre at en del av informasjonen blir uleselig.)


 2017 - Autolopia AS

 info@autolopia.no    92493690

 Trondheimsveien 436B, 0962 OSLO